Шестой школьный день

Шестой день недели — суббота — является органичной частью целостной учебно-воспитательной системы школы. Одной из важных задач, стоящих пред педагогическим коллективом школы, является эффективная организация воспитательной работы в шестой школьный день. Она планируется и проводится в соответствии с общешкольным планом работы школы, органично дополняя и продолжая его. Особое внимание уделяется проведению в субботу физкультурно-оздоровительной и спортивно-массовой работы.

Цели и задачи воспитательной работы в шестой школьный день

развернуть

Цели воспитательной работы в шестой школьный день:

- укрепление физического, психического и морального здоровья;

- создание эффективной системы гражданского и патриотического воспитания;

- интеллектуальное развитие и гражданское становление школьника;

- участие детей и подростков в полезных делах и акциях.

 

Задачи воспитательной работы в шестой школьный день:

- формировать у детей и молодёжи гражданской позиции посредством участия в социально значимых делах, развитие социальной активности;

- приобщать детей и молодёжь к нравственно-духовным ценностям, через заботу и сохранение природного и культурного богатства своей Родины;

- формировать патриотизм у детей и молодёжи, уважение к ветеранам ВОВ и местам воинской славы;

- формировать потребность у молодого поколения к заботе о Родине, её интересах в защите и сохранении экологических ресурсов;

- формировать гармонично развитую общественно активную личность;

- повышать нравственную и эстетическую культуру учащихся;

- создать условия успешной социализации личности ребёнка;

- восстанавливать и развивать физические и духовные силы детей соответствующей организацией досуга.

свернуть

Проект шестого школьного дня "В субботу с охотой!"

развернуть

Праект шостага школьнага дня

“У суботу з ахвотай”

 

Тэрмін рэалізацыі: верасень 2024 года – май 2025 года

Мэта праекта:

  • стварэнне аптымальнай педагагічна арганізаванай прасторы правядзення навучэнцамі вольнага часу ў шосты школьны дзень;
  • прывіццё асноў здаровага ладу жыцця і развіццё творчых здольнасцей навучэнцаў шляхам уключэння ў спартыўную і творчую дзейнасць.

Задачы праекта:

  • стварыць умовы для шматбаковага развіцця навучэнцаў у вольны ад вучобы час, выхавання культуры іх забаўляльнай дзейнасці;
  • ажыццяўляць прафілактыку негатыўных сацыяльных з’яў у дзіцячым і падлеткавым асяроддзі;
  • распрацаваць сістэму мерапрыемстваў шостага школьнага дня, накіраваных на выхаванне ў навучэнцаў пачуцця гонару за сваю Айчыну і на ўсведамленне падлеткамі каштоўнасці ўласнага здароўя;
  • ствараць умовы для ўключэння бацькоўскай грамадскасці ў арганізацыю шостага школьнага дня.

Асноўныя рэсурсы праекта

Інтэлектуальныя:

  • класныя кіраўнікі I-XI кл.;
  • настаўнікі-прадметнікі;
  • кіраўнік фізічнага выхавання;
  • кіраўнік па ваенна-патрыятычным выхаванні;
  • навучэнцы I-XI кл.;
  • законныя прадстаўнікі навучэнцаў.

Тэхнічныя:

  • вучэбныя кабінеты;
  • камп’ютарны клас;
  • спартыўная зала;
  • спартыўная пляцоўка;
  • мульціборд і інш.

Інфармацыйныя:

  • інфармацыйны стэнд;
  • інтэрнэт-сайт

Метады рэалізацыі праекта:

Эмпірычныя:

анкетаванне навучэнцаў, законных прадстаўнікоў навучэнцаў з мэтай вывучэння інтарэсаў і пажаданняў да арганізацыі ва ўстанове мерапрыемстваў у шосты школьны дзень;

Тэарэтычныя:

  • вывучэнне ў навукова-педагагічнай, псіхалагічнай літаратуры метадаў і прыёмаў работы па арганізацыі шостага школьнага дня;
  • аналіз, ацэнка і адбор метадаў і прыёмаў спартыўнага, інтэлектуальнага і творчага развіцця падлеткаў для ўсведамлення сябе асобай, здольнай зрабіць правільны выбар;
  • распрацоўка творчых мерапрыемстваў, накіраваных на прапаганду здаровага ладу жыцця ў межах шостага школьнага дня.

Практычныя:

  • спартыўна-масавыя і фізкультурна-аздараўленчыя мерапрыемствы: спартландыі, турніры па відах спорту, рухомыя гульні і інш.;
  • творчыя мерапрыемствы: творчыя майстэрні, майстар-класы, конкурсы малюнкаў, плакатаў і інш.;
  • забаўляльна-пазнаваўчыя мерапрыемствы: вікатырыны, гульні, інтэрактыўныя гульні, квізы, вірутальныя падарожжы і інш.;
  • сацыяльна значныя мерапрыемствы: акцыі, працоўныя дэсанты і інш.;
  • прафарыентацыйныя мерапрыемствы

Чакаемыя вынікі

  • павышэнне ўзроўню выхаванасці дзяцей;
  • фарміраванне ў вучняў актыўнай грамадзянскай пазіцыі, працавітасці, беражлівасці, патрэбнасці ў зберажэнні і прымнажэнні нацыянальнага духоўнага і культурнага здабытку, гістарычнай спадчыны і прыродных багаццяў краіны;
  • усвядомленае разуменне важнасці грамадска карыснай дзейнасці;
  • фарміраванне матывацыі вядзення здаровага ладу жыцця;
  • развіццё творчага патэнцыялу асобы кожнага навучэнца;
  • развіццё навыкаў бяспечнай жыццядзейнасці;
  • наладжванне больш цесных кантактаў школы і сям’і.
свернуть

План мероприятий на первое полугодие 2024/2025 учебного года

развернуть
поделиться в: